Boven De Wolken Will Tura

Waar zonneschijn mn hart en ziel verwarmt. Listen to Boven de wolken on Spotify.


Pin On Will Tura

En zweven kon boven de oceaan.

Boven de wolken will tura. Om neer te strijken in een tropische land Waar zonneschijn mijn hart en ziel verwarmt Ik wou dat ik mn vleugels uit kon slaan En zweven kon boven de oceaan Want ik droom van een wereld van azuur Als het mij hier. And earn IQ Suggest correction. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

Ik wou dat ik mn vleugels spreiden kon. Em Boven de DF wolken G is de hemel altijd Bm7 blauw A boven de D wolken G lijkt de toekomst minder A grauw. En zweven kon boven de oceaan.

Onze professionele fotografen doen dit gratis met hart en ziel met liefde voor kostbare herinneringen en met respect voor hen en hun baby. GD D boven de wolken lijkt de toekomst minder grauw. Ik wou dat ik mn vleugels uit kon slaan.

Als het mij hier te koud wordt en te guur. Om neer te strijken in een tropische land. Boven De Wolken Will Tura.

Verse 4 Ik wou dat ik mn vleugels D uit kon slaan D en zweven kon boven de D oceaan D want ik droom van een wereld GD van a D zuur A als het mij hier te koud wordt D en te guur. Will Tura Song 2001. Waar zonneschijn mijn hart en ziel verwarmt.

View credits reviews tracks and shop for the 1993 CD release of Boven De Wolken on Discogs. Want ik droom van een wereld van azuur. Om neer te strijken in een tropisch land.

Discover releases reviews credits songs and more about Will Tura - Boven De Wolken at Discogs. Onze fotos zijn een blijvende herinnering die nooit zal vervagen. Boven De Wolken is een vzw die ouders steunt wanneer ze hun baby verliezen.

Ik wou dat ik mn vleugels spreiden kon Dan zou ik rechtstreeks vliegen naar de zon. Want ik droom van een wereld van azuur. Scrobble Songs und lass dir Empfehlungen zu anderen Titeln und Künstlern geben.

Ik wou dat ik mn vleugels uit kon slaan. Complete your Will Tura collection. Please rate this tab.

Listen to Boven de wolken on Spotify. Bij ons vind je de beste Vlaamse fictie De Luizenmoed. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

Dan zou ik rechtstreeks vliegen naar de zon. Will Tura ofte De Keizer van het Vlaamse lied was een vaste gast in Tien Om Te Zien Kleurt Je Dag. The Lyrics for Boven de wolken by Will Tura have been translated into 1 languages.

Songtext für Boven de Wolken von Will Tura. How to play Boven De Wolken Font 1 1. Als het mij hier te koud wordt en te guur.

Em DF G Bm7 Boven de wolken is de hemel altijd blauw A D G A Bb C NC. Will Tura Song 1993. Ik wou dat ik mn vleugels spreiden kon Dan zou ik rechtstreeks vliegen naar de z.

Listen to Boven De Wolken by Will Tura 1232 Shazams. Höre online Will Tura - Boven De Wolken und sieh auf welchen Alben der Titel vorkommt. Schau das Video für Boven De Wolken von Will Turas The Essential kostenlos und sieh dir Coverbilder Songtexte und ähnliche Künstler an.

Dan zou ik rechtstreeks vliegen naar de zon. Dat doen we door hen tastbare herinneringen te geven en hen bij te staan tijdens die eerste moeilijke momenten. Ik wou dat ik mn vleugels spreiden kon Dan zou ik rechtstreeks vliegen naar de zon Om neer te strijken in een tropische land Waar zonneschijn mijn hart en ziel verwarmt Ik wou dat ik mn vleugels uit kon slaan En zweven kon boven de oceaan Want ik droom van een wereld van azuur Als het mij hier te koud wordt en te guur Boven de.

By helping UG you make the world better. Interlude D GD AD GD D GD AD GD GD D NC. Ik wou dat ik mn vleugels spreiden kon.


1982 Will Tura Twee Verliefde Ogen Songs Youtube Music


Will Tura Nooit Laat Ik Je Gaan 75 Jaar 2015 Youtube Muziek Zangers Liedjes


Will Tura 75 In Concert Speel Bouzouki Capitole Gent 28 03 2015 Youtube Concert Tura Dance Bands


Will Tura Ciao Adieu Bye Bye Stereo Bye Bye Tura Ciao


Will Tura En Vrienden Het Kan Niet Zijn Zangers Muziek Youtube


Will Tura El Bandido Youtube Dance Bands Youtube Tura


Pin On Will Tura


1993 Will Tura Boven De Wolken Youtube Tura Dance Bands Youtube


Pin On Nederlandse Liedjes


Will Tura El Bandido Youtube Dance Bands Youtube Tura


Angelina By Will Tura Tura Shazam Angelina


Will Tura El Bandido Youtube Dance Bands Youtube Tura


Youtube Okra Youtube Tura


Will Tura Draai 797204 1964 Youtube Dance Bands Tura Youtube


Angelina By Will Tura Tura Shazam Angelina


Pin On Will Tura

close